Klachtenregeling

Tandartspraktijk “Tandartsen Voor Ons” streeft naar een voortdurende verbetering van onze zorg.
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het soms anders
lopen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw
bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing
zoeken.
Indien u niet tevreden bent
U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de receptie. Ook
kunt u contact opnemen per e-mail naar info@tandartsenvoorons.nl. Vervolgens bespreken wij uw
opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen drie dagen contact
met u op.
Klachtenregeling
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het
misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de KNMT klachtenregeling waar wij bij
zijn aangesloten.
De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties voldoen aan de eisen die de
Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of
overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de
klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kunt u opvragen bij de KNMT, Postbus
2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl) en op www.ant-online.nl. Voor een persoonlijk advies of
informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012
(0,90p.m.)
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht
op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de de
website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door
onze beroepsorganisatie KNMT.